Savoir Vivre zarządzania obsługą klientów przez sekretariat oraz współpraca z kierownictwem
Termin: 27.02.2018 r. / Miejsce: Warszawa
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami savoir-vivre obowiązującymi w sekretariacie urzędu, instytucji, jak profesjonalnie podejmować gości w urzędzie, jak prowadzić służbowe rozmowy przez telefon, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach przez telefon oraz z Klientami urzędu.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie adresowane jest do pracowników sekretariatów urzędów i instytucji administracji publiczne, sekretarek lub osób planujących pracę w zawodzie sekretarki, asystentek/asystentów, pracowników biur i recepcji.
PROGRAM
1. Budowa wizerunku i doskonalenie image profesjonalnej asystentki w organizacji
• budowanie pierwszego wrażenia oraz zasady wywierania wrażenia
• dobór typu stroju w biznesie: business dress, business casual, casual; dodatki
• podstawowe uchybienia w wyglądzie kobiety
• podstawowe uchybienia w wyglądzie mężczyzny
• zasady oddziaływania postawą, gestykulacją, mimiką, znaczenie ubioru
• pożądane cechy asystentki - typ osobowości, charakter, umiejętności...
2. Sekretariat jako centrum komunikacyjne instytucji
• efektywna komunikacja wewnętrzna
• zarządzanie informacją w zarządzaniu biurem
• rola sekretariatu jako centrum funkcjonowania biura
• organizacja zebrań, spotkań i konferencji
3. Skuteczna komunikacja w sekretariacie a osobowość
• strefy odległości w kontaktach interpersonalnych
• analiza własnego stylu komunikacji i pracy w oparciu o założenia Carla G. Junga
• jak rozpoznawać typy osobowościowe rozmówców i skutecznie się komunikować?
4. Współpraca z przełożonym, czyli profesjonalizm i wsparcie
• komunikacja w dziale jako spotkanie dwóch osobowości
• utrzymanie prawidłowych relacji z szefem
• polityka prywatności
• nastroje i emocje w relacji: przełożony-podwładny
5. Obsługa klienta
• rola indywidualnego podejścia do klienta
• nawiązywanie kontaktu i podtrzymywanie relacji
• określenie i zrozumienie potrzeb klienta
6. Etykieta i savoir vivre w pracy asystentki
• zachowanie się w różnych okolicznościach (zaproszenia, życzenia, upominki)
• reguły przyjmowania interesantów oraz gości
• powitanie, przedstawienie, tytułowanie, wymiana wizytówek
• zasady przyjmowania ważnych gości w firmie
• obsługa wizyt i delegacji (poczęstunki w organizacji i spotkania poza organizacją)
• wybór lokalu, dobór menu, napoje, kwiaty, prezenty
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa
- jednej osoby - 480 zł netto + 23 % VAT
- dwóch osób z jednej firmy - 450 zł/os netto + 23 % VAT
Uwaga oferta first minute!
-
przy zgłoszeniach do 17 lutego 2018 r. obowiązuje cena promocyjna – 439 zł/os netto + 23 % VAT*
*podane rabaty nie sumują się.
Cena obejmuje:
koszt uczestnictwa, materiałów szkoleniowych, przerw kawowych oraz obiadu.
Noclegi rezerwują i opłacają Państwo indywidualnie.
Termin
Zajęcia odbywać się będą w centrum w/w miast w godzinach: 10.00 – 15.30.
O dokładnym miejscu szkolenia poinformujemy Państwa najpóźniej na 5 dni przed szkoleniem.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu szkolenia w przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie go mógł przeprowadzić.
Kontakt
Zgłoszenie uczestnictwa przyjmuje i szczegółowych in-formacji udziela:
Magdalena Rogalska
tel. (22) 464 97 19,
fax (22) 46-49-752, 53-70-181
e-mail: magdalena.rogalska@irip.pl
Dane do przelewu
Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia 5 dni przed terminem szkolenia na wskazane na potwierdzeniu konto.
Na przelewie prosimy umieścić: temat i datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenie powinno zawierać: temat i datę szkolenia, nazwiska i stanowiska uczestników oraz dane do wystawienia faktury.
Rezygnacje przyjmujemy pisemnie nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem spotkania.
Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100 % ceny.
>>> powrót