Wpływ pandemii COVID 19 na sprawozdanie finansowe
Termin: 19.03.2021r./ Miejsce: online
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest przedstawienie wpływu pandemii COVID 19 na sprawozdania finansowe spółki w aspekcie przygotowania raportów okresowych i bieżących za lata rok 2020/21, sporządzanych wg UoR. Szczegółowo zostaną omówione: wycena akty-wów na dzień bilansowy w dobie pandemii, księgowe rozliczenie pomocy publicznej, wpływ pandemii na kontrolę wewnętrzną jednostki, etc.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie adresowane jest do członków zarządów ds. finansowych, dyrektorów finansowych, dyrektorów departamentów ryzyka, głównych księ-gowych, biegłych rewidentów oraz wszystkich zainteresowanych tematem.
PROGRAM
I. WPROWADZENIE
II. PRAWO BILANSOWE W DOBIE PANDEMII- ZMIANY PRZEPISÓW, NOWE INTERPETACJE I KOMUNIKATY
III. WPŁYW PANDEMII COVID NA SPRAWOZDANIE FINANSOWE
1. Kontynuacja działalności
2. Zdarzenia po dniu bilansowym
3. Wycena aktywów na dzień bilansowy w dobie pandemii
4. Szacunki księgowe w czasach zwiększonej niepewności
5. Księgowe rozliczenie pomocy publicznej
6. Leasing – wpływ zmian harmonogramu na zobowiązania leasingowe
7. Kowenanty kredytowe a prezentacja zobowiązań w bilansie
8. Prezentacja wpływu pandemii w rachunku zysków i strat
IV. INNE WYMOGI PRAWA BILANSOWEGO W DOBIE PANDEMII
1. Inwentaryzacja w czasie pandemii
2. Wpływ pandemii na kontrolę wewnętrzną jednostki
3. Badanie sprawozdania finansowego w dobie pandemii
V. DYSKUSJA I ZAKOŃCZENIE
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa
- każdej osoby 490zł netto + 23% VAT
Kontakt
Zgłoszenie uczestnictwa przyjmuje i szczegółowych informacji udziela:
Olga Łukaszewska
tel. 22/ 46-49-709,
fax 22/ 53-70-181
e-mail: olga.lukaszewska@irip.pl
Dane do przelewu
Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia 5 dni przed terminem szkolenia na wskazane na potwierdzeniu konto. Na przelewie prosimy umieścić: temat i datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenie powinno zawierać: temat i datę szkolenia, nazwiska i stanowiska uczestników oraz dane do wystawienia faktury. Rezygnacje przyjmujemy pisemnie nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100% opłaty.