Zarządzanie relacjami kadry kierowniczej w aspekcie elementów etykiety savoir vivre
Termin: 26.02.2018 r. / Miejsce: Warszawa
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności profesjonalnego budowania wizerunku w oczach partnerów, pozyskanie wiedzy na temat elementów obowiązującej etykiety podczas prowadzonych rozmów, spotkań biznesowych, poszerzenie umiejętności dopasowywania się do zwyczajów obowiązujących w świecie biznesu.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie adresowane jest do kadry kierowniczej oraz pracowników, którzy reprezentują firmę, przedsiębiorstwo, jednostkę na zewnątrz.
PROGRAM
1. Normy postępowania i komunikacja w etykiecie
• normy regulujące nasze postępowanie, ich miejsce w etykiecie
• pierwsze wrażenie, a budowanie własnego wizerunku i wizerunku instytucji
• zachowanie czy wygląd – co bardziej ważne w firmie?
• sposoby powitań i pożegnań w różnorodnych sytuacjach funkcjonowania w organizacji
2. Budowanie wizerunku profesjonalisty – dress code
• charakterystyka ubiorów wg praktyki biznesowej i urzędniczej
• kroje strojów i kolorystyka
• dodatki jako ważny element kompozycji wizerunku (np. okulary, pióra, zegarki)
3. Zasada pierwszeństwa i tytułowanie gości
• przedstawianie osób wg starszeństwa, płci i stanowiska
• precedencja, czyli pierwszeństwo (organizacji, struktur państwowych i samorządowych)
• zasada pierwszeństwa przy stole, w samochodzie, w biurze, podczas rozmów
• praktyka w posługiwaniu się wizytówkami
• tytuły zawodowe, honorowe i naukowe służbowe w sytuacjach zawodowych
4. Organizacja przyjęć i poczęstunków dla klientów, zaproszenia
• organizacja oficjalnych i nieoficjalnych bankietów przyjęć, obiadów
• o czym pamiętać organizując poczęstunek dla gości organizacji?
• sposoby serwowania oraz znaczenie kolejności potraw
• zaproszenia, sposoby redagowania i przesyłania (co oznacza R.S.V.P. ?)
5. Etykieta stołu, upominki i prezenty między organizacjami
• rodzaje napojów – ich charakterystyka i użyteczność w sytuacjach biznesowych
• komunikacja werbalna: rozmowy przy stole, przemowy i wygłaszanie toastów
• kawa i herbata jako element wykorzystywany w budowaniu dobrych relacji
• serwowanie napojów alkoholowych (wina, wina musujące, winiaki, whisky,)
• sposoby podawania kawy i herbaty (użyteczne rady dla koneserów)
• prezenty – ich dobór i wręczanie naszym partnerom organizacyjnym i firmowym
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa
- jednej osoby - 480 zł netto + 23 % VAT
- dwóch osób z jednej firmy - 450 zł/os netto + 23 % VAT
Cena obejmuje:
koszt uczestnictwa, materiałów szkoleniowych, przerw kawowych oraz obiadu.
Noclegi rezerwują i opłacają Państwo indywidualnie.
Termin
Zajęcia odbywać się będą w centrum w/w miast w godzinach: 10.00 – 15.30.
O dokładnym miejscu szkolenia poinformujemy Państwa najpóźniej na 5 dni przed szkoleniem.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu szkolenia w przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie go mógł przeprowadzić.
Kontakt
Zgłoszenie uczestnictwa przyjmuje i szczegółowych in-formacji udziela:
Magdalena Rogalska
tel. (22) 464 97 19,
fax (22) 46-49-752, 53-70-181
e-mail: magdalena.rogalska@irip.pl
Dane do przelewu
Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia 5 dni przed terminem szkolenia na wskazane na potwierdzeniu konto.
Na przelewie prosimy umieścić: temat i datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenie powinno zawierać: temat i datę szkolenia, nazwiska i stanowiska uczestników oraz dane do wystawienia faktury.
Rezygnacje przyjmujemy pisemnie nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem spotkania.
Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100 % ceny.
>>> powrót